Första dagen i augusti!

Jaha då är det redan augusti... Shit vad tiden går fort när man jobba. har bara en och en halv vecka kvar av min anställning.. Vad ska man göra sen då om man inte kommer in på sjuksköterskaprogrammet?? Har ju sökt till Hagaborg.. Vart lite inspererad att åka som au-pair igår när vi satt och snackade om det.. Maja åker ju om tre veckor till London fast jag funderar på att åka till Norge kanske..

Fan jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.. Nåt måste jag ju göra eftersom jag inte bara kan gå hemma och lopp eftersom det finns räkningar oo betala.. En sak vet jag iallafall och det är att Ida och jag drar utomlands i september.. En sista minuten nån stans... Vet ej vart men vi pratade om Medelhavet.. Guu vad jag längtar..

Igår träffades hela gänget.. Det var inte  igår direkt... Hade ass kul.. Snackade minnen och så...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0