IKEA och avskedsfest

Hej svejs alla glada läsare!

Igår var det en riktigt bra dag... Något sorglig..

Först åkte jag och Ida till Ikea är vi shoppade loss... Kalle P skor hittade vi ett par likadana skor vi köpte fast olika färger.. Sen väl inne på ikea hittade vi både det ena och det andra.. Vi hade det riktigt bra...En riktigt lyckad dag i Linköping..

Sen bar det iväg till Krokek direkt efter IKEA... Maja skulle ha avskedsfest eftersom hon åker till London... Måste säga att det är lite sorgligt att hon åker men hon kommer ju hem till jul så hon försvinner ju inte för gott...
Spelade ett roligt spel Alias... Det måste jag köpa.. Det är ett avd e roligaste spel jag spela...

Idag blev man inringd på jobbet... Blev lite stressigt eftersom jag var hos läkaren först så det var cykla järnet från sjukan till jursla... Tog 40 min att cykla men var helt slut när jag var framme..


Asså guu ida vad jag längtar tills vi dra utomlands... Bara sola och bada och njuta av tillvaron...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0