Torsdag!

Idag förväntade jag mig att jobba dag men igår ringde Sara och frågade om jag hade lust att byta med henne så nu ska jag jobba kväll istället... Känns lite bättre det..

Igår var jag syrran och älsklingen och kollade på fyrverkerierna... Guu vad fint det var... Sista var inte så värst bra.. Man hörde inte musiken..

Tränade igår med för tredje gången irad.. kan säga att det känns rätt rejält i bena idag.. Vankar fram när man går... Ser ut som en anka som kommer och går ;)... HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!

Ikväll blir det fyrverkerier igen.. Får se hur bra de är... Ingen tar våran plats för vi har den bästa.. =)

Nu sitter man och väntar på att man kan komma in och kolla på om man är antagen till SSK-programet eller inte... Får kolla det på jobbet annars... Är så spänd.. Annars blir det att läsa lite kurser på komvux.. Var där och registrera mig igår...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0