Inte igår precis..

Det var länge sedan man skrev här..
Har ingen dator hemma, den är på lagning..
Inte hänt så mycket sen jag skrev här sista..
Jobbar och står i..

Guu vad jag längtar till Trysil då..
Tänk en solig dag i fjällen, så underbart..

Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem på timmar..
Inget kul och gå tillbaka till jobbet..

Rustade upp min vintergarderob igår med..
Det var välbehövligt..
Hade typ inte en ända långärmad sen jag rensade ut den häromdagen..

Nae nu är det bäst att sätta fart..
Snart dags att gå hem..

Imorrn blir det pepparkaksbakning :)


Kommentarer
Fie

Jag ska me baka pepparkakor :D Men det blir o helgen när jag får tid.. Så då blir det julpynt och pepparkaksbakning :D wohoo! ha d great!

2007-11-26 @ 16:09:37
URL: http://sofiehellberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0