Bortblåst dag

Då har man sovit bort nästan hela dagen.. Så är det när man inte sover om nätterna..
tanken var att jag bara skulle lägga mig en timma och vila men eftersom jag glömde ställa klockan blev det flera timmar...

Guu vilken dålig matfantasi jag har... Måste börja göra en massa nu saker.. kan ju inte alltid äta samma saker..
Idag blev det makaronilåda vilket jag inte har ätit sen jag flyttade hemifrån..

Snart dags för sjukhuset.. En intressant serie.. Iallafall för mig som jobbar genom vården..


Kommentarer
Fie

Jag håller med.. Jag vill me börja laga lite annan mat! Det får bli ändring ;P hehe! Jobbigt med o inte sova om nätterna.. Usch då blir man helt slut om dagarna.. fy fy... Ha d bra!

2007-10-18 @ 20:55:19
URL: http://hberg.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0