Slappa...

Idag bestämde jag mig för att ta en  riktig slappardag vilket jag gjorde med...
Det var riktigt skönt och varje gång telefon ringde fick jag för mig att det var jobbet men det var det inte, vilken tur haHAHAHA

Sen tog jag mig en sväng till maxi för att handla lite små saker, kollade runt lite i små affärerna och hittade en jätte snygg tröja på HM men det får vänta tills efter ullared..

Imorrn bär det iväg till Ullared, guu vad jag ska shoppa HEHE (om man hittar något)
Har fått en inköpslista av mamma...
Själv är min inte så lång utan mest stoppa ner det man hittar i kundvagnen..

Blev en lite tur till min mor med... Alltid trevligt =)


Nu ska jag ner och ta upp tvätten och sen ska jag lägga mig för klockan går igång fyra i morgon bitti och då bär det iväg..


Nattinatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0