Måndag morgon!

Kl. 6.00 ringde telefonen och av ren atomatik svarade jag och det var jobbet som ringde och frågade om jag kunde komma in och jobba om en timma. Ja, sa jag och det vara bara upp och hoppa och göra iordning sig eller iallafall sätta upp håret och piffa till sig lite men frukost gick inte ner så på 20 min hade jag gjort iorning mig och var på väg till bussen.. Kl 7.05 inbefann jag mig på jobbet redo för att jobba efter en lång semester på Mallis... Blir även att jobba imorgon med...

Efter jobbet tog jag och jennifer oss en sväng på stan... Käkade lite och gick en sväng.. hittade en del kul men det får vänta tills den 25 då pengarna skramlar in...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0