Helgen...

I fredags blev det lugnt, arbetade sen blev det en lugn kväll hemma, såg lite på tv och gick o la mig tidigt..


Lördagen började med att jag var i sörping på innebandycup, inget jag räknade med när jag vaknade, så var där nästan hela dagen kändes det som. Träsmak i rumpan kan man lugnt säga. Sen var det bara att åka hemma, käka lite, se på ifk och göra iordning sig. det var dags för överraskningsfest i Gårdeby hos henkas gamla klasskamrat ffrån gymnasiet. Vart en riktigt trevlig kväll.. Avslutade kvällen på MC.


I söndags ringde mamma typ och väckte mig så vi tog oss en promenad i skogen. Sen bar det iväg hem till henne och fikade och käkade mat, sen hämtade vi mormor och tog oss en sväng på stan. och avslutade gårdagen med att spela internmatch med fotbollen, riktigt kul..


Idag blir det en lugn dag förhoppningsviss. Har tvättat eller håller på snarare, annars ska jag bara ta det lungt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0