Klanten själv

Jaha då har otursveckan fortsatt, har varit med en hel del under den senaste veckan men det idag var det värsta..
Skulle gå in och hämta en sak i datarummet, slog i foten eller tån, fick ass ont och har det fortfarnade.... En spricka i den.. Så klantig man kan vara asså jag tror jag dör... Kan bara hända mig, andra händelser under veckan. har spillt ut en hel kanna saft vilket inte var lite, sen har jag glömt att ställa dit kaffekannan när jag bryggde kaffe så detvar kaffe i hela köket på jobbet, sen gick avloppssystemet till våran desinfektionsmaskin sönder när jag höll på och städade i sköljen så det bara forsade ut vatten i hela sköljen.. Gud nu får det vara slut på det här..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0