Ledig..

Nu har jag varit ledig i alldeles för många dagar, imorrn är det dags för att börja jobba igen.. Måste ju ha pengar ju.. Har inte mycket jobb inplanerat denna månad, skönt på ett sätt och andra sidan kommer det att kännas i plånboken sen.. Sitter hemma och degar som vanligt när jag är ledig.. Va och tränade igår eftersom jag inte känt av min lilltå på ett tag vad är det första jag gör nästan då?? Joo jag stukar foten så klart, kändes inget speciellt fören jag kom hem.. Är så himla typiskt mig...

Städat lite idag, dragit med dammsugaren...
Kollade på tapeter igår, guu jag ska tapesera om hela lägenheten men först är det sovrummet som behöver sig en uppfräschning tänkte göra det för skattepengarna jag får tillbaka tror jag och då blir det att skaffa sig en ny säng med för den andra ramlar ihop när som helst.. Älskar är göra om hemma skulle kunna göra det varje dag om jag fick det...

Ikväll blir det att åka till sörping, äta tacos och se på hockey LHC.HV71
Ikväll är det ju IFK med.. Men det är inte lika roligt...

Om man skulle sätta sig och plugga lite matte då.. Måste bli klar med det nån gång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0