så är det...

hopp, det gick inte så bra och jobba.. sjukt ont i tån när jag försökte igår.. Eftersom jag inte får någon sjukersättning så ska jag stämpla en vecka för att komma iform med tån.. Igår var vi hemma hos pappa och käkade tacos och sen åkte vi till konstgräset vid idrottsparken och såg på fotboll.. tyvärr förlorade mitt lag..
Sen åkte vi hem och såg på film "På smällen". Riktigt bra faktiskt..

Idag vaknade jag tidigt.. Inte gjort så mycket förutom och pluggat matte. gick en lite runda förut men det gick inget vidare, tån gjorde svin ont... Sen var vi hemma hos en kompis och inspekkterade hans nya lägenhet.. den var riktigt fin.. Sen har ja inte gjort mycket.. sett på körslaget.. tur att siw malmqvist åkte ur hon var usel.. Hoppas på att Agnes ska vinna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0