Tillfrisknad

Jaha då börjar man bli bättre från den där jädra magsjukan. Men idag har det varit en katastrofdag. När jag stog i duschen small det och det blev kolsvart i badrummet och tv:n blev svart. Så trodde att lampan i badrummet och att tv:n gått sönder, tänkte " shit det här bliringen kul månad och behöva köpa en ny tv" för den klarar man sig inte utan. Sen skulle jag kolla vad klockan var och märkte att mikron heller inte fungerade och började kolla vad som iten funkade. Trodde det bara bar proppen som hade gått men det fixade jag men ändå funkade inte elen, utan el i halva lägenheten är inte så kul. Ringde deperat till min pojkvän. fick order om att gå ner i källaren ocj kolla om propparna där nere var hela och de såg de ju ut att vara. inte för att jag är bra på sånt men jag vet iallafall hur det ser ut när en propp har gått. Nae, så fick gå upp igen, ringa till e.on men där sa dem att jag skulle gå ner igen och kolla och byta för det syndes visst inte alltid. Men eftersom det inte fanns några proppar där blev jag tvungen att ringa till ordförande och han kom ner med det med en gång. sen funkade det. men ju vad krångligt det var, inte visste jag att det fanns mera proppar där nere, kanske är sånt man borde veta. och så är den där j'vla bilen fortfarnade trasig, skroten nästa, så nu blir det att leta ny bil.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0