Nästan ledig helg =)

Jaa som sagt, är ju nästan ledig den här helgen, ska bara jobba fyra timmar idag sen har jag inte en tid framöver det känns faktiskt rätt betungande om jag ska vara ärlig. Måste ju ha tider annars får jag väl stämpla det är ju inte mer med det men ändå, har ju alltid haft så bra med tider men nu har ju alla haft semester och så..

Har hjälpt tobbe och flytta idag, inte för att jag gjorde så mycket utan jag körde bil typ och bar upp lite små saker men det var så himla jobbigt att springa alla trappor upp och ner hela tiden..

Sitter och väntar på att pappa ska komma nu för han ska lämna lite böcker och hämta


Kommentarer
Sara

Sv: Fick flera. Men jag har köpt för femtio kroner där samanlagt iallafall.

2008-08-30 @ 18:43:24
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Lena

Kolla min nya blogg :)

2008-08-31 @ 20:54:24
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0