OS invigd

Jaha då har man suttit och sett på invigningen till OS idag då.. Fast sov en timma så missade den timman, men guu vad duktiga kineserna är.. Ska och titta när älsklingen spelar fotboll nu annars har det inte hänt så mycket idag, har städat och röjt i köket så nu har man fått bort det mesta dammet som blev av renoveringen, det känns skönt, är så trött på det.. Nu fattas bara ett nytt köksbord som ska köpas snart.. För er som är nyfikna på hur tapetseringen blev så kommer det en bild...

Imorgon bitti 4,45 ska jag upp och se på handboll och sen ska jag gå till jobbet tänkte jag ochj sen ska jag bege mig till jobbet för en delad tur.. och efter 21,30 när jag slutar bär det av till sörping för att äta lite kräftor om det finns några kvar :=)Köket


Kommentarer
Sandra

Vilken fin blogg du hade :)

2008-08-08 @ 18:35:52
URL: http://lillsazza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0