Träning...

Juu, vad skönt det var och springa av sig lite på träningen idag. Kände att jag börjar komma igång nu på riktigt har känts lite segt under våren och sommaren men nu har det blivit bättre, hoppas bara på att jag kan bli lika ba som jag var för en så där sex, sju år sen när jag ägde i backlinjen, det var längesedan man var där men känner att jag behöver bättre på styrkan lite med. Ska prata med micke och se om man kanske kan lägga in lite styra på träningarna med för kondition får man iallafall om man gör övningarna ordentligt.

Imorrn blir det ingen slappar dag fast jag ska sova länge iallafall eller till klockan ringen halv tio imorrn för då ska jag iväg till farmor och lämna gurkor och sen tänkte jag att jag skulle ta mig en ordentlig promenad eller ett träningspass i källaren, får se vad det blir. Jennifer kanske har lust att gå en sväng. Sen blir det match med imorrn kväll mot lindö, hoppas det går bra och hoppas man gör en ordentlig insats så att man stärker självförtroendet ordentligt. Kanske blir en tripp och se fryverkerierna vi får se.. om det nu är några..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0