Helgen som varit!!!

Fredagen som sagt bjöd på Julshow på borgen med en massa god julmat. Kan ju inte säga att showen var direkt bra. Var bättre för två år sedan när vi var. Vi hade väl inte världens bästa platser direkt heller men men. Kvällen slutade iallafall med att vi fick gå från borgen och hem eftersom spårvagnen hade gått och det var över 30 min tills nästa kom så. Men men man gick ju bort julmaten iallafall...

Lördagen började med att jag gjorde iordning smörgåstårtorna till Johannas kalas, sen bar det iväg och köpa en julgran som jag pyntade. Den blev faktiskt riktigt bra om jag ska vara ärlig. Sen passade jag och Henka på och åka skidskor när Johanna hade skiskokalas var ju inte igår dirket man stod på ett par skridskor. Kvällen slutade med att jennifer och Ida kom och vi käkade kinamat och byte lite julklappar =).... Sen hade vi en trevlig liten pratstund med.

Idag fick jag ställa klockan så jag kom upp för jag hade två smörgåstårtor som väntade på att bli garnerad. Tog hela förmiddagen och sen bar det iväg och firade Johanna med släkten, trevligt var det. Sen har jag bara sett på film och suttit vid datorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0