Onsdag...

Börjar känna mig lite hängig får jag då lov att säga, vet inte om det beror på att det är så grått och trist ute eller om jag håller på att bli sjuk. Får se hur det utvecklas, men hoppas inte på någon sjukdom iallafall för jag har så mycket inplanerat nu så. I och försig är jag ju ledig en vecka vilket känns skönt men å andra sidan är den välbehövlig men men så är det.

Så här ser det ut fram till nyår:
Torsdag - tvättstugan och jobba
Fredag - jobba 7.00-15.00 och sen är det julshow
Lördag - min syster ska ha skridskokalas och ska vara med och hjälpa till och dessutom ska jag hinna göra botten på smörgåstårtan plus att jag, Jennifer och Ida ska byta julklappar med varandra.
Söndag - måste göra det sista med smörgåstårtan och sen är det kalas för syster yster

Måndag - Ska jag försöka hinna träna lite
Tisdag - leidg än så länge
Onsdag - ledig med
Torsdag - tänkte jag och jennifer gå en sväng på stan
Fredag - då väntar ungdomshälsan och sen ska vi fira farmor som fyler 70 år
Lördag - Ev baka julgodis hos Monnika och sen är det grötkalas hos Tobbe och Hanna
Söndag - Fira morfar

Måndag - jobba 14.00-21.30 så har jag en julklapp kvar att köpa som jag äntligen har listat ut vad jag ska köpa =)
Tisdag - 7.00-14.00 plus delegeringssamtal med sjuksköterskan. Gröt hos Marie på kvällen
Julafton - Jobba 7.00-12.00 sen blir det att åka till gammelmormor Lisa och fira lite jul sen efter det bär det av till Söderköping
Juldagen - Jobbar 7.00-12.00 och 15.00-21.30
Annandagen - Jobbar 14.00-21.30
Lördag - Jobbar 6.45-15.30
Söndag - Jobbar 6.45-15.30


Måndag - ledig
Tisdag - ledig
nyårsafton - ledig (än så länge)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0