Fredag!!!

Då var det fredag och det var helg igen...
Dagen började men en sväng till IKEA med IDA..
Där vart det en hel del inköpt.. Nu är min bokhylla komplett...
Men det var någon som hade ont om pengar som tog min kundvagn.. *puckon*
Detta inhandlades på IKEA:
- 2 dörrar till min bokhylla
- vas
- blommar till vasen
- ljusstakar
- servetthållare
- servetter
- lådor
- lampa till vitrinskåpet
Sen handlade jag lite små saker på IKANO-huset..

Sen bar det iväg hem och pappa kom och hjälpte mig med att borra hål.
Så har jag bara att skruva isär det gamla vitrinskåpet..

Nästa vecka kommer förhoppningsviss soffan.. Guu vad jag längtar....

Nu sitter man och ser på Let´s dance inget annat för mig...
Ska snart göra iordning mig och lägga mig om man ska orka upp imorgon och träna.

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0