Sommaren..

Jaha då vet man vad man gör i sommar då iallafall.. Har fått mitt sommarjobb på Cedersborg... Guu vad skönt att man fick så nära... Jag är lovad 100% så det känns bra.. sen efter sommaren blir det att dra utomlands med älsklingen.. Guu vad skönt det kommer att bli.. Längtar redan men det får bli på hösten så man har lite att se fram emot...

Ska in och  checka in lite resor sen någon dag men älsklingen..

Tvättar hela kvällen lång :P

Imorrn är man ledig.. Skönt, tänkte att jag ska börja ta ner julsakerna imorgn om man orkar eller så kanske det blir på onsdag vi får se...

Imorrn ska vi käka tacopaj, det är så himla gott.. MUMS!!!

Börjar planera mina inköp på IKEA nu till mitt lilla kontor jag håller på att inreda.. men ska inte dit fören efter trysil.. Måste få lön först.. Kanske blir ett nytt köksbord med för en stol gick i två delar häromdagen så det kan behöver med ett nytt bord...

nae nu ska jag knappra morötter och se på cityakuten... (snart)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0