Människa??

Är inte riktigt en männsika jut nu känns det som, inte psykiskt iallafall... Allt känns så jobbigt, men men det blir nog bättre ska ni se..

Imorrn kommer min målare och ska tapetsera hemma hos mig, hoppas hon blir klar så jag kan flytta in i sovrummet igen, skulle känns skönt.. Är så trött på att sova i vardagsrummet... Vill ha lite ordning och reda hemma, vi får se hur det blir med den saken men ihelgen ska det iallafall bli klart..

Tänkte ta mg en tripp upp till jobbet imorgon med och tacka dem med en tårta eller något... Utan dem skulle det kännas piss att gå till jobbet, inga bra arbetskamrater=ingen rolig stämning på jobbet.. Älskar mitt jobb men allt blir roligare med roliga arbetskamrater...


Kommentarer
Lena

Hoppas ni sover gott nu i erat nya sovrum. /kram mammis

2008-07-27 @ 21:49:17
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0