Första

Då har man haft första matchen tillsammans med det nya laget.. Det gick väl så där resultatmäsigt, förlorade med 3-0.. inte så mycket att göra åt o andra sidan var det träningsmatch och första gången vi spelade ihop så jag tycket det var en godkänd match av oss...

Är helt slut efter att ha jobbat hela dagen lång... Ska lära mig och sticka imorrn eller jag ska snarare ha lite hjärngymnastik med mina tanter.. Då är det bra träning att lära en annan person att sticke..
Lärde mig virka häromdagen så nu håller jag på och ska göra en sjal... Ni tror säkert jag är knäpp som håller på medsådana galenskaper men det är faktiskt bra järngymnastik bättre och virka än att sitta här och så går tiden lite fortare på jobbet när man kan göra något med sina tanter..

Imorrn blir det att arbeta med inte hela dagen dock men nästan..

nae nu är det dags och lägga sig börjar ju faktiskt sju imorgon :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0