Helgen

Fredag:

Jobbade kväll, Henka ringde halv nio och frågade om vi skulle med och spela bowling.. Visst sa jag.. Åkte till Hugos och spelade, vi tjejer var bäst hahaha.. Sen skulle vi vidare till bomullsfabriken tyckte dom, när i väl kom dit så vissade det sig att det inte var något speciellt partyställe, så vi gick vidare till Harrys.. Jag dö nervös för att inte komma in men det var bara att kliva in och vips så var jag där inne :).. Hade jätte kul.. Gör gärna om det igen. Blev en alkoholfri kväll eftersom jag skulle jobba dagen efter..

Lördag:
Kunde inte somna förren klockan var fyra, sen vaknade vid halv tio, då var det bara upp och hopp och göra iordning sig. Skulle ju lämna av en i sörping. Tog svängen förbi mamma och lämnade lillebrosans böcker och tog en snabbfika. Sen halvt stressande körde jag till jobbet och självklart hade de alkoholkontroll så fick stanna och blåsa. Och ännu mer stressad blev jag.. började tolv men var inne 12.03.. usch jag hatar att komma sent.. Chefen jobbade så fick veta att jag ska till kolmården och jobba på måndag. sen blev nattpersonalen sjuk eller den som skulle gå, ringde som galningar efter en annan och fick tag i en sen blev hon akut sjuk. Så fick ställa upp och gå natten men, inte hela men ändå.. Tur att man jobbade med frida och eva som höll en vaken. klockan 4 åkte jag hem då hade john blund redan varit ikapp mig tre timmar...

Söndag:
Telefon ringde 6,45 och dom ville att jag skulle jobba men icke... Somnade om och vaknade inte förren 11.15 gick upp och såg sista delen av vasaloppet la mig igen och vaknade 13.30.. nyss ringde dom och frågade om jag kunde jobba natt men icke.. ska ju jobba imorrn... annars idag blir det lungt, ska bara slappa tänkte jag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0