Segt just nu..

Det var länge sedan kroppen kändes så här seg, förstår inte riktigt vad som har hänt.. Idag var jag jätte laddad för att spela på min favoritposition men det slutade skit, gick av efter 20-30 min och kände att jag inte hade kommit igång, bena bar mig inte ditt jag ville.. Så nu ska jag fokusera mig på att få dem att göra som jag viii :P... Sen hatar jag väderomslag, mina lungor vill inte som jag då, måste ringa till läkaren imorgon, står inte ut mera...'

Idag har man inet gjort så mycket till nytta, har mest bara slappat, gjorde inte iordning mig förren klockan var ett då ida ringde och frågade om vi skulle gå en sväng. Det var skönt att ta en lite promenad..

Nu ska jag sova, för i morgon blir det jobb och tvättstugan...........................

NATTI NATTI


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0