Måndag...

Lördagen var helt okej, Först kom hela tjocka släkten och firade älsklingen, riktigt trevligt fast det var massor med folk. Jag tror iallafall att älsklingen blev nöjd, det är det som är huvudsaken. Sen bjöd vi hem Kalle så det blev Kina mat Älskar det!!!.... Sen blev det lite sällskapsspel Sverigespelet blev att lägga sig tidigt eftersom jag skulle upp och jobba på söndagen.

Som sagt i söndags jobbade jag 7-16 så det blev inte mycket till annat att göra, åkte hem, gjorde mat och la mig sedan på soffan och vilade ett tag för hade en sådan himla huvudvärk. Såg sedan på Ensam mamma söker och sen blev det en liten snutt på en film sen orkade jag inte vara vaken längre så jag gick och la mig.

Idag blir det rätt lungt. Har ringt till KK för att få en tid så nu sitter jag och väntar på att de ska ringa upp, de skulle ringa 8.55. Ska ävn ringa till tandläkaren med tänkte jag för det är dags för det med snart eller så tar jag det imorrn får se. Ska ner i källaren och träna lite har jag bestämt mig för en halvtimma eller en timma får se hur länge jag orkar. Sen blir det att äta frukost och plocka in tvätt som älsklingen tvättade igår. Sen ska man åka till jobbet i vanligt ordning jobbar 13.00-21.15 så hela dagen försvinner på jobbet men imorrn ska jag vara ledig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0