Måndag...

Då har man varit vaken ett tag, sov bra länge förut eller var upp vid tolv åkte iväg och åkte hem och la mig igen, rikitigt skönt vill jag lova. Har inte hunnit med så mycket mera. Har lagat lite mat, plockat in lite tvätt och sen satte jag på en film och somnade till den. Sen har jag sett lite på tv:n. Vart så sugen på skopor så tog några tillsammas med lite te, guu vad gott det var måste jag säga. Nu har jag varit duktig med godiset, blev inget i helgen (Kexchokladen räknas inte eftersom jag behövde något pga att blodsockret var lågt och dessutom så är det inte onyttigt på det sättet) Jag vill ju sluta upp med allt små ätande och godiset. Så i helgen blev det bara lite nötter, naturella. Så så är det. Får se hur länge jag står ut. Men till jul ska jag klara av sen får vi se.

La in lite bilder förut, och skrev ut några som ska in i albumet.
Henka och hans brorsson Wille, på hans 3 års dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0