Måndag...

Jaha då var helgen över och en ny vecka har börjat. I lördags innan jobbet åkte jag en sväng till sörping där Marie och jag var på möbeltrend och kollade på soffbord, hittade ett riktigt fint men det kostade skjortan. Träffade mormor och morfar där som var och handlade lite möbler. Sen bar det iväg till jobbet, jobbade 12.00-20.00 så hela den dagen försvann på jobbet.

Söndagen började med att jag och mamma var ute i Vrinneviskogen och gick tipspromenad i det halvdåliga vädret. Inte för att det regnade och var kallt men det hängde liksom något i luften kändes det som. Sen efter tipspromenaden blev det träning en liten stund. Skönt att få röra på sig lite. Sen bar det av på kalas i Gata. 10 års kalas, riktigt trevligt. God mat och god tårta =)... Sen var det bara hem och ta det lungt. Se ensam mamma söker och sen bleb det sängen för min del.

Idag drog jag igång med städandet. Har dessutom tvättstugan så här rullar det på för fullt. Fast nu kan ju inte göra så mycket mera förren min kära pojkvän kommer hem då vi ska bär upp lite saker på vinden som står ivägen om jag säger så. Kanske ska rensa lite i mina skåp med vi får se hur mycket jag orkar, det finns ju en dag imorrn med. Måste tvätta de sista fönstrena med innan det blir för kallt. Så det bara är att sätta upp mina julgardiner sen som jag längtar efter =)

På menyn idag står det Hemmalagad pytt i panna med kyckling... Får se hur det blir, tänkte som sagt rensa ur frysen så det blir ett litet hopp plock av rester..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0