Onsdag...

Igår ringde de och frågade om jag ville jobba idag och på fredag, självklart sa man ja eftersom man inte har så många tider i november. Tyvärr fick jag göra Jennifer besviken i stället ör vi skulle ha åkt till IKEA idag men hon förstog mig men förlåt jag kan faktiskt inte säga nej när jag har så lite timmar. Sen blev det att åka till uggelhagen och lämna vårat köksbord och så blev det lite fika med hós älsklingens mormor och morfar.
Sen blev det en kväll framför tv:n i vanlig ordning.

Idag händer inte så mycket förutom att jag ska åka och jobba eftersom hela dagen försvinner där men men vad gör man inte för pengarnas skull... Hoppas verkligen att jag kommer in på SSK till våren så man får testa något nytt. Känner att kroppen aldrig kommer orka att jobba som USK resten av livet, det är så slitsamt och framförallt nu när det ska sparas hittan och dittan. Hur kan man spar på skolan och vården när det är de ställena som blir värst drabbade? Jag tror inte att man från politisk håll inser vad det gör för skilland att dra in en massa pengar. Tycker att de själva ska arbeta och se om de tycker att det är så mycket folk som dom säger. Varför inte spara in på kulturen och sådan saker och alla onödiga byggen man hålelr på med. Ska allt bjuda in er politiker till en arbetsdag så ska ni få känna hur det känns.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0