Tisdag...

Nu har det gått några dagar sedan jag sist skrev men det har inte hänt så mycket som vanligt. I söndags blev det tipspromenad med mamma i skogen (rättade idag och de visade sig att jag hade 5 rätt) inte världens lättaste frågor direkt. efter det blev det kalas hos pappsen som fyllde år för några dagar sedan. Han bjöd på mat, riktigt gott måste jag säga. Sen blev det jobb för min del.

Igår blev det att jobba igen 7.00-14.00 och efter det var jag och jennifer på ikea sen åkte vi hem till hennes syster och käkade lite spaghetti med köttfärssås. Riktigt gott får jag då lov att säga, och världens gulligaste unge har Jennifers syster. man blir ju lite sugen själv men det får vänta några år till.

Idag har man varit vaken ett tag, ska ju jobba i natt så måste ju hålla mig vaken så jag kan sova sen. Brukar ju ha svårt för det om jag sover för länge på morgonen. Blir även att rensa lite bland julsakerna och organisera det lite. Känns som om jag har hur mycket som helst. Sen blir det lungt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0