Torsdag...

Vaknade vid tio idag. skönt att sova ut lite men jag måste ha sovit väldigt hårt för vaknade och hade hur ont i kroppen som helst. Men men skönt var det iallafall. Ska snart ut på en promenad runt Haga, måste komma igågn och röra på mig nu så jag är iform till skidåkningen v.3 så nu är det bara att bege sig utåt och ingen återvändsgränd finns det. Igår tog jag förhoppningsviss sista godisbiten på ett bra tag för nu måste jag sluta upp med det. Se om jag kan hålla mig till jul för i sånt fall ska jag köpa mig något riktigt roligt till mig men om jag inte gör det blir det inga roliga saker,

Sen blir det att jobba 15.00-21.30 67:an here i come.... =9

på dagens meny står det fiskbullar och ris. Igår serverades de korvstoganoff med pasta eftersom riset inte räckte till mer än en person....

Och imorrn är det min tvättar och städar dag har jag betsämt mig för..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0