Fredag...

Idag är det fredag och näsan är fortfarande täppt på mig *suck*. Idag blir det lungt för ska jobba inatt som jag funderar på om jag ska baka lite tills älsklingen fyller år. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Bara ta det lungt och kanske läsa min bok...


Igår var vi på jobbet ute och käkade på Babyl House på trädgårdsgatan. Riktigt gått måste jag faktiskt säga att det var. hade faktiskt ingen aning om att det låg en resturang där, men där ska jag garanterat äta flera gånger. Det var faktiskt riktigt trevligt att umgås lite med sina arbetskamrater utanför jobbet, känns som om man får lite bättre kontakt. Nu ser jag fram emot nästa gång det är dags att gå ut med dem. Det kanske blir julbord????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0