Lördag...

Då var det helg igen. igår kväll var jag med älsklingen i Ödeshög när han spelade innebandy, bara säger vilken tur att dom vann så man inte satt och åkte dit i onödan. Det kunde lika gärna ha blivit förlust om jag säger så. Vi var väl hemma omkring halv tolv, satt mig då en sväng vi datorn och kollade runt den sväng.

Vaknade imorse att solen sken in i sovrummet typiskt när man vill sova.. Det var bara att knalla upp och göra sig iordning eftersom man inte kunde somna om. Har diskat lite och sen har jag plockat iordning på lite kläder. Skulle behöva åka till IKEA och köpa trådbackar till mina garderober, de jag har nu faller snart ihop. Sitter nu och försöker få tag i mamma men det går inget vidare, de är väl ute på en promenad eller något. Tänkte jag skulle åka dit en sväng och hälsa på lite, var ju ett tag sen men men vi får se om de kommer hem snart annars kanske jag går en promenad eller något..

Ikväll blir det avslutningsfest med fotbollen, det ska bli riktigt trevligt måste jag säga. Blir spännade och se vad som händer..


Kommentarer
Anonym

födds du på KK?

2008-10-18 @ 10:35:36
Becka

KK=kvinnokliniken

2008-10-18 @ 13:02:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0