Lördag del 2...

Jaha då börjar det närma sig för att åka snart, ska vänta på att älsklingen ska komma hem sen ska han skjutsa mig. Var en sväng på maxi förut och handlade lite, Passade på att köpa lite hårfärg så imorrn ska jag färga håret tänkte jag får se hur det blir, det brukar ju bli helt okej faktiskt. Tror jag ska permanenta mig med till jul har inte bestämt mig men det lutar åt det just nu. Har alltid älskat lockigt hår men eftersom jag har så konstigt hår så är det så svårt att göra det lockigt själv. På måndag ska jag börja gå ner i källaren och träna, har sagt det hur många gånger som helst men nu SKA jag göra det. Har iallafall bestämt mig för att jag inte ska äta MC på länge iallafall sista jag käkade var i torsdags och nu får det vara nog... Se om det blir någon skidresa eller inte dom ska boka idag men inte säkert inte jag kan följa med om jag ska börja plugga...

Nu ska jag se klart SOS familj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0