Måndag...

Jaha då var helgen slut igen, guu vad alla helger springer iväg. i lördags som sagt blev det att käka lite på Texas long Horn, helt okej faktiskt var inte hemma förren strax efter 23.00 och sen kunde jag inte sova usch men tanke på att jag skulle upp och jobba. Får sådana överskottsenergi ibland på natten, sov nog totalt en timma. Sen blev det ingen roligt dag på jobbet i söndags eftersom jag inte sovit något. Helt slut och dessutom gick jag delad tur vilket är ännu värre men oo andra sidan fick jag gå hem och sova en stund vilket var välbehövligt.

Idag vaknade jag med världens huvudvärk usch, hatar att jobba med huvudvärk även fast jag tog huvudvärkstabletter hjälpte det inte, inte förren jag kom hem då släppte den nästan med en gång. Har precis legat i soffan och sovit en stund, var så himla trött, sen blir det att göra mat, Ugnstekt lax med chile & limesås smaksatt med vitt vin och dill, och se på tv:n resten av kvällen. Ska lägga mig skapligt och sova ut imorrn...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0