Måndag...

Igår färgade jag håret, rödbrunt med slingor i. Det blev faktiskt jättebra måste jag säga.

Idag inledde jag mitt nya/bättre liv. Dagen började med att jag gick upp skapligt gjorde iordning mig och sedan gjorde jag lite frukost som bestod av:
- 2 knäkemackor 100% fullkorn med skinka m. oliver 
- 1 mikoägg (för er som inte vet vad det är så är det ägg man har i en liten kopp och som man värmer i mikron, blir då lite som en blandning av stekt och kokt, har faktiskt ätit det typ i hela mitt liv hos pappa)
- 1 glas godmorgon juice med multivitamin
- 1 näve nötter

Sen gjorde jag iordning lite fruktsallad som jag hade med mig till jobbet, vilket jag åt på förmiddagen som lunch på jobbet och till frukost på jobbet åt jag ett kokt ägg och te. Nu har jag gjort iordning mig en soppa, Ängamat den är så god. Nu ska jag se om det finns någon ledig träningstid i källaren annars får jag ta mig en promenad istället men det går ju lika bra det med lite musik i öronen. Sen ikväll blir det tv-kväll så då ska jag gotta mig på lite satsumus, men men så är det. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0