Onsdag...

idag är det onsdag och älsklingens födelsedag. Hipp Hipp hurra för dig!!! Synd bara att kladdkakan jag gjorde till dig blev misslyckad men det är sånt som händer. Fick sovmorgon idag eller jag vaknade tidigt men tog med mig täcket och kudden ut och la mig på soffa. Så framåt halv tio vaknade jag till liv.. Det blev en rätt så lång promenad med Jennifer i det fina höstvädret som bara försvann när vi kom in sen. Gjorde mig lite "Pastamojs" För er som inte vet vad det är så är det bandspaghetti blandat med creme fraiche och en massa godheter i. Det måste nu testa. Sen bakade jag kladdkaka med After Eight i vilket senare vissade sig bli mislyckad men men så är det, bättre lycka nästa gång. Tog och sov 3 timmar förut eftersom jag ska jobba i natt. Har suttit och spelat Underground en stund nu och snart börjar sjukhuset och det får man ju inte missa.. Imorrn ska jag till den nya leksaksaffären som öppnar och försöka köpa ett Nintendo Wii, får se om jag får tag i något....

Pastamojs!! 2 port
- Bandspaghetti för två pers
- Creme Frachie (idag använde jag en som var smaksatt med franska örter
- Bacon
- Champinjoner
- Hackad lök
- Pressad vitlök
- Svartpeppar och salt

Koka först spaghettin enligt anvisnigen på förpackningen. Häll av vattnet i ett durkslag. Stek bacon, lök och champinjoner i en stekpanna. Häll i det i kastrullen med spaghetti, tillsätt creme frachie vitlöken och kryddor. Rör om ordentligt tills allt är ordentligt varmt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0