Onsdag...

Igår åkte jag till mamma för att hämta en sak, vi tog oss även en långpromenad runt Skarphagen och Vilberg. Riktigt skönt måste jag säga, åkte hem sedan och planterade blommor. Det blev tre blomsterarangemang och två amarylisar som planterades. Amarylisen ska man ju plantera 8-10 veckor innan blomning så jag är ute i sista sekund om de ska blomma till jul så vi får se hur det går för dem.

         

Idag har man jobbat, åkte hem och sov en stund sen var vi och köpte oss ett nytt köksbord på "Home 4 you" i Vilbergen, tyckte faktiskt att bordet var rätt billigt 2375kr. Har typ precis skruvat ihop det och det blev faktiskt bra måste jag säga, helnöjd. Nu är det bara ett nytt soffbord med sen är allt vårat eftersom vi har "lånat" eller rättare sagt "fått" en del möbler när vi flyttade, känns skönt att få det man själv vill ha...



Idag blir det en tv kväll igen, först sjukhuset , bonde söker fru och sen Oskyldigt dömd får se om det finns något mer roligt att se på sen för idag behöver jag inte lägga mig tidigt eftersom jag är ledig imorrn. kan vara vaken hela natten om det är så :=)
Nae nu ska jag göra mig något att äta för börjar bli hunrig, bäst och göra något innan klockan blir för mycket..


Kommentarer
Lena

Vad fint ni får hemma:)

2008-10-22 @ 19:00:47
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0