Torsdag...

Vaknade av att de regnade, usch så tråkigt, vill ju ha sol... I tisdags blev det en sväng med Jennifer till IKEA. Handlade ingenting faktiskt, riktigt förvånad över mig själv det ända vi handlade var mat och Jennifer handlade en sophink =). Sen var det bara att göra iordning sig för när älsklingen kom hem bar det av till Rimforsa för att se han spela innebandy. Måste säga att jag är glad att jag åkte för dom vann och var absolut det bästa laget på planen. Så alltså ingen onödig resa.

Igår var det en lugn dag, gjorde inte så mycket fram tills det var dags att arbeta, röjde lite vid datorn med det var allt jag gjorde. Sen bar det iväg till jobbet. Alltid lika roligt att jobba med en viss person =). Slutade 20.00 så hade lite kvar av kvällen, blev att se på Oskyldigt dömd. Den serien är ju jätte bra och nästa vecka börjr desutom House med. Sen såg vi lite på generation fett. Guu vad sjuk stora vissa människor är och desutom tycker dom att det är snyggt, nar jag förstår inte..

Idag händer det inte så speciellt mycket, blir kanske en promenad med Jennifer beroende på vad hon säger om väderet men annars blir det lungt...



Kommentarer
Lena

Ni måste vara stammisar på IKEA :)

2008-10-09 @ 20:52:50
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Becks

Stammisar är bara förnamnet =)

2008-10-10 @ 10:56:28
URL: http://smopare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0