Evighet..

Det känns som en evighet tills man ska gå till jobbet. Hela två timmar det är lång tid när man inte vet hur man ska fördriva tiden =) Men kanske går lite tidigare och snackar lite skit med mina arbetskamrater :P vi får se hur jag gör, kanske tar mig an köket skulle behövas bränne platan igår för det började koka..

Idag har man gått på stan och handlat lite presenter för det är kalas på g. Gick nästan  2 timmar i min lilla värld. Sen har man inte gjort så mycket, skulle har gått men jennifer men jag sov när hon ringde och hon hade inte heller dirket tid till och gå..

I går började jag spela handboll igen för första gången på 3 år, det kändes verkligen konstigt måste jag då säga men det var roligt... Så det blir nog och fortsätta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0