Händer inte mycket...

Jaa ni, det händer inte mycket i mitt liv just nu. Det rullar på som vanligt med jobba och allt. Allt är precis som förr. Idag har man jobbat natt så gick upp för en stund sedan och sen har ma mest tagit det lungt och slappat lite, ska ju iväg och jobba natt sen igen så så är det. Annars så händer det inte mycket. Har röjt lite hemma och börjat med röjning i garderoben i sovrummet. Funderade på om man skulle köpa nya korgar och det till garderoben så den får sig en uppfrächning, kanske nya dörrar med vet inte har inte bestämt mig sen vill jag snart göra iordning badrummet för nu har jag så mycket idéer så det sprutar om man men men pappaa måste ju ha tid med och sen ska ekonomin tillåta det med.

Nu ska jag göra lite mat och sen ska jag lägga mig i soffan och läsa min bok jag håller på med..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0