Ny har man jobb igen...

Nu har man en massa tider den här månaden så nu kan jag pusta ut. Har jobbat två nätter irad så idag är min ända lediga dag den här veckan för imorrn kväll går jag på natt för att jobba resten av helgen. Får se hur det går.

Det händer inte mycket som vanligt, jobbar som sagt nästan hela tiden och så har man ett hem och ta hand om och där i mellan försöker jag hinna med att umgås med mina vänner vilket inte alltid är så lätt att få ihop men ibland så går det.
Men idag ska jag börja träna handboll igen med Denise så får se hur det går, har verkligen saknat det. Så ikväll kl 18.00 ska jag ut och löpa vilket jag HATAR!!!!!! Men vad gör man inte, behöver verkligen det.....

Nu ska jag ner i tvättstugan och sen ska jag rensa mina garderober från allt skit man samlar på sig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0