090408

Idag var det inget super väder direkt men jag planerade ändå att gå ut och gå en promenad men så blev det inte, jag passade på och rensa lite hemma i byrån eller snarare fixade jag lite organisation i lådorna för det har det inte funnits på evigheter. Så nu har jag fått det gjort med, slängde lite underkläder och strumpor som man aldrig använder och som börjar bli slitna.

Sen åkte jag och Jennifer till Ikea, först blev det en sväng i ikanohuset och sen en sväng inne på ikea. Har äntligen köpt min efterlängtade hylla till badrummet och mitt extra bord jag ska ha när det är kalas. Vårat matbord är för stort för att bär ut och ha i vardgsrummet så nu har vi köpt ett som är lite minde. Sen fixade vi lite påskägg med.....

Nu är det SM final i Ishockey, kanske avgörande för färjestad men det värks sen om det är så eller inte. jag sitter iallafall här och kollar runt lite.



Kommentarer
Robin

Såklart Färjestad är Sveriges bästa hockeylag! 17 raka hemmasegrar. En förlust på 13 matcher i slutspelet. Och en vägg i målet! :D

2009-04-10 @ 00:40:14
URL: http://rsvedling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0