090413

Juu så trött jag är idag men det kan ju vara för att jag ligger lite efter i sömn från igår. Jag jobbade nämligen natt igår kom hem vid sju och sen upp vid tio för att spela fotbollsmatch. Kan säga att jag var rätt trött´efteråt och är fortfarnade. Igår var det även premiärgrillning i Sörping för året. Riktigt gott faktiskt.

HAr precis suttit och kollat in lite resor, är väldigt sugen på och åka i augusti/september när man har jobbat färdigt. Kollade på Kreta, det verkar väldigt bra. Hittat ett hotell jag kan tänka mig med. Får ju tillbaka en hel del på skatten och det är dom pengarna jag hade tänkt för att åka då. Skulle vara skönt och komma iväg..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0