090421

Idag har varit en rätt så händelserik dag. Började med att jag och Jennifer pluggade lite matte, eller det blev jag som gjorde det, hon styrde med annat. Sen blev det en tur till Maxi där vi käkade. Var även och byte däcken idag med. Blir dyrt för vinterdäcken går inte att använda nästa år då de är ojämt slitna, så det blir inte billigt även fast vi hade räknat med att köpa nya eftersom dubbarna på de nuvarande börjar att försvinna. Upptäckte även att en lampa på bilen var trasig så slåg upp instruktionsboken för att ta reda på hur man gjorde, såg rätt lätt ute men när jag väl började vissade det sig att det var mera avancerat än vad jag trodde det skulle vara. Så det blev inget.

Sen bar det iväg till Vånga där det var seriepremiär. Gick absolut inget vidare, förlorade med 9-1. Fråga mig inte vad vi gjorde men bra gick det iallafall inte. Andra halvlek var väl den bästa. Stämplade mig själv genom att sparka under ens fot när jag skulle skjuta så fick hennes skruvdobb rakt på foten, kände inget vidare under matchen och inte efter heller, ömande bara lite när jag skulle skjuta bollen men inget jag vidare tänkte på. Nu när jag har kommit hem och foten stelnat till kan jag knappt inte gå på foten och jag har världens märke efter hennes dobb. Kan inte böja på tåna. Inget vidare tur är väl att jag inte ska göra något speciellt imorgon som tur är. Men konstaterade även på matchen att det är dags att ringa till läkaren om mera astma medicin för nu börjar den verkligen ta slut, kan ju passa på och fråga dom du om foten om det inte har blivit bättre tills imorrn.

Ska lägga mig och läsa efter House tror jag, är riktigt trött. Imorrn blir det en riktig loppardag, ska bara städa lite men annars ska jag bara njuta av ledigheten. Kanske måste plugga lite matte med, vi får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0