090810

Då börjar det närma sig sakta men säkert. Nedräkningen börjar. 21 dagar kavar.

Har varit och fixat en dator och en diktafon som är ett måste. Var inne och kollade hur mycket man ska få i månaden och det var helt okej om man nu kan gå in och jobba lite extra.
Så nu är det en väska som är viktig sen är det små saker som jag ska fixa som pennor och lite sånt.
Nu längtar jag tills det börjar.

Renoveringen här hemma håller på för fullt. Imorrn kommer pappa och lägger golvet. Så nu är vi en bra bit på väg.
Annars har det inte hänt så mycket på semestern. Var inne och jobbade en natt även fast jag inte sa att jag skulle göra det men men. Det har blivit lite sol med vid sörsjön.

Imorrn väntar golfkursen. Hoppas det går bra. Då blir man 200 kr fattigare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0