090811

Igår var första gången på golfkursen, vilket gick hur bra som helst. Vi fick beröm med så det vara bara att suga åt sig. Kändes som att det gick lite bättre. Nu är iallafall första lektionen avklarad. Nu väntar nästa på torsdag då tror jag det var sving vi skulle öva på =)

Idag väntar golfbanan på mig. Ska gå en runda med Henka. lite kul nu när vi båda kan gå ut. Han behöver inte höra med någon om det är nån som kan spela och jag behöver inte sitta hemma och tråka. Utan nu kan vi gå ut båda två när vi får långtråkigt. Eller helt enkelt är sugna på lite golf. Dock har jag ju inget "Grönt kort" än men man kan juy spela Pay en play och det går ju precis lika bra.

Imorrn väntar stan med IDa. Längtar för det var ett tag sedan vi träffades.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0