091210

Då var det snart helg. Idag var första dagen på fältstudien och snacka om att det kliade i fingrarna, ville med ta en massa blodprover och sedan analysera dem men icke sa nicke. Längtar till T2 då man ska göra det i 5 veckor. Måste säga att de var jätte snälla mot mig. Kände mig verkligen väl behandlad. Nu längtar jag till imorrn, vem vet vad man kan få göra då! Hoppas iallafall att de kommer lite mera patianter.

Annars har jag försökt mig på att få lite julstämning här hemma genom att göra knäck, goda var det men de stelnade inte som jag ville, men men en lärdom till nästa gång. Jag var även hemma hos mamma och gjorde pepparkakshus med min lillebror, måste säga att han lyckades rätt bra fast han fick ju självklart lite hjälp.

Imorrn blir det fältstudie igen som sagt, sen bär det av till Linköping för lite Lab, hoppas man lyckats bättre denna gång, sen blir det eventuellt IKE men det är sånt som märks. På kvällen blir det Luftslottet som sprängdes..


Kommentarer
Lena

Tack för hjälpen av pepparkaksbygget ;)

//Mammis

2009-12-11 @ 22:06:53
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0