090225

Dagen började med att jag fick starta om hela datorn från grund och botten och det tog hela förmiddagen. Sen fick henka för sig att vi skulle åka och kolla på fiskar. Vi hittade en ny jätte bra affär på stan där vi köpte oss 10 nya fiskar. Så nu är det lite liv och rörelse i akvariet igen. Sen åkte vi iväg och handla och fick för oss att vi skulle åka och hälsa på Henkas syster så det vart en sväng till konditoriet och sen hem till Caroline. Vi hälsade på hennes katt och fick i födelsedagspresent. Riktigt gullig måste jag säga. Synd bara att man inte tål katter för annars skulle jag nog med skaffa mig en katt för de är ju bara för mysiga. Det är synd att man inte träffar Caroline och Peter så ofta när vi bor så nära varnadra men men.

Har även tagit mig en promenad med.

Inatt ska jag försöka sova för det gick inget vidare i natt. Släckte lampan vid tolv men efter 2,5 h hade jag inte somnat utan bara legat och vridit på mig så då gick jag upp och satte på en film men jag slocknade nog rätt fort i soffan för jag vaknade av att nästan filmen var slut så då tog jag med mig täcket och kudden in till sängen igen och somnade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0