Fredag den 13:e

Fredag den 13:e = otursdag, men än så länge har jag klarat mig och vi får hoppas att jag gör det med.

Tyvärr klarade jag mig inte från magsjukan, åkte på det igår f.m. Typiskt, men nu är jag så gott som återställd igen, skönt det att det inte varade så länge för det är så tråkigt. Men men nu är det bara att se framåt för nu har jag både haft magsjukan och förkylning så nu får det vara bra för i år med sjukdomar.

Idag har hittills varit en lugn dag, skulle ju tvättat igår men det blev inte så så idag tvättar jag istället. Sen blir det lugnt med, ska fira Ida men annars händer det inte mycket. Är rätt så seg i kroppen efter att ha jobbat flrea nätter i rad, kroppen är inte riktigt van vid det än men det är bara att vänja sig till sommaren.

Igår bokade vi även en minisemester till Göteborg 15-17 maj då henka ska springa Göteborgsvarvet.Två nätter på hotell i centrala göteborg, 100m från shoppingscentrum. Och så ingick det frukost och 1 två rätters middag för bara 2800 får två pers. Inte så farligt tycker jag. Nu ska jag spara pengar så jag kan shoppa lite då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0