Natti natti..

Då var det snart dags för att gå och lägga sig. Har suttit här ett bra ta nu och spelat lite spel på www.blip.se men det har inte gått något vidare.

Såg på Mästarnas mästare förut. Tycker verkligen inte om Erica Johansson, hoppas hon åker ut nästa gång, hon är bara för mycket med sina kommentarer och åsikter jämt. Synd att Thomas Wassberg åkte ut men alla kan ju inte vara kvar. Är iallafall glad att Moström och Igelström är kvar för jag hoppas att någon av dem vinner.

Det ända som har gått på tv ikväll är Victorias förlovning. Det har varit lite för mycket även fast det är kul att de förlovar sig men man behöver inte ha extra sändningar varje halvtimma hela dagen och kvällen för att berätta det. De är faktiskt helt vanliga personer fast Victoria är kronprinsessa. Nu ser vi fram emot bröllopet nästa vår/sommar. Det ska man självklart se på tv:n.

Ska lägga mig och läsa en stund tänkte jag, boken är så spännade, börjar lida mot sitt slut och man vill ju verkligen veta hur den slutar.

Imorrn är det löning och då tänker jag handla lite mat så vi har något att käka. Ska byta taktikt när det gäller och handla, ska bara köpa hem lite bas varor och sen handla resten när det är dags att käka, för det brukar aldrig bli som jag har tänkt mig iallafall. Och nu är ju henka dessutom hemma oc då kan vi ju hjälpas åt med maten mycket mera. Ska fundera ut vad vi ska ha för mat imorrn iallafall sen får vi ta resten en annan dag.

Natti natti....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0