Nu är jag vaken =)

Då har man äntligen vaknat, fast har varit vaken några gånger. Telefonen har ringt.
Det var någon konstig gubbe som ringde så här sa han:
-Man får väl säga grattis då!
-Grattis till vaddå?, frågar jag
-Till lillen.
-Ehh okej, då måste du har ringt fel.
-Men det är ju det här numret och du heter Rebecka.
-Ja det gör jag men jag heter Söderberg i efternamn så du måste har ringt fel.
-Då måste hon har bytt nummer nyligen
-Nae vi har haft det i 3 år snart.
-Ojj då var det så länge sedan jag ringde till henne.
-Mm
-Då ska jag inte störa dig så får du ha en bra dag.
-Mm

Måste säga att han var lite konstig men men han var ju trevlig iallafall..

Då sitter man här igen, ska snart ställa mig och göra lite mat tänkte jag, röja lite här hemma om jag orkar och sen är det tv:n som väntar ikväll för den har jag inte sätt på på evigheter. Måste boka tvättid med de har jag inte gjort, kanske finns en tid imorgon om man  har tur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0